مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 2

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 2

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 2

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
شاید بتوان تاریخچه ظهور مباحث مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری را در سه دوره زیر خلاصه کرد: (فرضی،1386،27)

 

الف) دوره انقلاب صنعتی: ابتکار فورد در به کارگیری روش تولید انبوه به جای روش تولید دستی، یکی از مهمترین شاخص های این دوره است. هر چند تغییر شیوه تولید باعث شد محدوده انتخاب مشتریان از نظر مشخصه های محصول کاهش یابد (نسبت به تولیدات صنایع دستی)، اما محصولات تولید شده به روش جدید از قیمت تمام شده پایین تری برخوردار شدند. به عبارتی دیگر، در انتخاب روش تولید انبوه از سوی شرکت فورد، افزایش کارایی و صرفه اقتصادی، مهمترین اهداف پیش بینی شده بودند.

 

ب) دوره انقلاب کیفیت: این دوره همزمان با ابتکار شرکت ژاپنی مبنی بر بهبود مستمر فرایند آغاز شد. این امر به نوبه خود به تولید کم هزینه تر و با کیفیت تر محصولات منجر شد. این دوره با مطرح شدن روش های نوین مدیریت کیفیت مانند مدیریت کیفیت جامع ، به اوج خود رسید. اما با افزایش تعداد شرکت های حاضر در عرصه رقابتی و گسترش فرهنگ حفظ و بهبود کیفیت محصول (از طریق ابزارهای مختلف کیفیتی)، دیگر این مزیت رقابتی برای شرکت های پیشرو کارساز نبود و ضرورت یافتن راه های جدیدی برای حفظ مزیت رقابتی احساس می شد.

 

ج) دوره انقلاب مشتری: در این دوره با توجه به افزایش توقع مشتریان، تولید کنندگان ملزم شدند محصولات خود را با هزینه کم، کیفیت بالا و تنوع زیاد تولید کنند؛ به معنای دیگر، تولید کنندگان مجبور بودند توجه خود را از تولید صرف به یافتن راه هایی برای جلب رضایت و حفظ مشتریان قبلی خود معطوف کنند.

 

با استفاده گسترده از فناوری اطلاعات، سازمان ها می توانند برای افزایش آگاهی از نیازهای مشتریان و درک بهتر آنها، از دانش فنی همراه با مهارت های لازم بهره مند شوند. در طول دهه 1990، فرایندهای تعاملی مدیریت مشتری مبتنی بر فناوری اطلاعات که در انتهای فرایند کسب و کار و در ارتباط با مشتری است، مهندسی مجدد شد که این موضوع امروزه با عنوان «مدیریت ارتباط با مشتری» شناخته می شود.

مدیریت ارتباط با مشتری شامل کلیه اقداماتی است که یک سازمان برای ایجاد و تثبیت ازتباطات سودمند با مشتری انجام می دهد و در قالب کار گروهی لازم برای حصول اطمینان از رضایت مشتری تعریف می شود. در بیشتر مواقع این گونه فعالیت ها تحت عنوان فروش، بازاریابی و خدمات تخصصی انجام می پذیرند. نیروی پیش برنده و حمایت کننده مدیریت ارتباط با مشتری، وجود این حقیقت است که مشتریان حفظ شده (قبلی) سودمندتر از مشتریان جدید هستند. 

 

 

 

 

 ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتری مفهومی است که ریشه در فناوری اتوماسیون فروش و عملیات مرکز فراخوان دارد و از اواسط دهه 1990 وجود داشته است. در آن زمان، مدیریت ارتباط با مشتری از ادغام داده های مشتری از طریق قسمت فروش با تعاملات مرکز فراخوان بوجود آمد که منجر به تعاملات غیر رسمی بیشتری با مشتری گردید. این مفهوم، بوسیله سازمان های استفاده کننده و ادغام های سریع انتشار یافت و موجب برانگیختن فروشندگان نرم افزار شد که همگی مدعی بودند یک مجموعه منسجم از توانایی هایی دارند که به عنوان مدیریت ارتباط با مشتری شناخته شد.

 

 

پیش از این، بازاریابی رابطه مند در صدد بود که اطلاعاتی را در مورد ترجیحات و علایق مشتریان که در پایگاه های داده ای ذخیره شده بود به دست بیاورد. این موضوع به شکل بازاریابی «نفر به نفر»3 پدیدار شد که اشاره به فرآیند و تعاملات از طریق شرکت هایی که به ایجاد پیشنهادات همسوتر با خواسته مشتریان می پرداختند داشت. از این رو مدیریت ارتباط با مشتری به منظور برقراری امنیت و مدیریت روابط نفر به نفر و ایجاد یک رابطه سودمند و بلند مدت با مشتریان توسعه پیدا کرد. در مجرایی موازی، ابزارهای مبتنی بر اینترنت مانند بازرگانی الکترونیکی، بازاریابی اینترنتی و ارتباطات نفر به نفر به وجود آمده  و رشد کردند. با دارا بودن این تکنولوژی های جدید، این محصولات، خارج حوزه مدیریت ارتباط با مشتری به رقابت برخیزیدند و به بازرگانی الکترونیکی رسیدند.

 

 

هنگامی که مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری و بازرگانی الکترونیکی با یکدیگر ادغام شدند باعث شد در مدت زمان کوتاهی، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر سر زبان ها بیفتد. به طور مشابه، سيستم مديريت تجاري يكپارچه  تشخیص دادند که در دیدگاه 360 درجه ای به مشتری (یعنی دیدگاهی جامع) مجبورند که انتقال داده ها را در نظر بگیرند، بنابراین آنها یک بسته کامل نرم افزاری با توانایی های مدیریت ارتباط با مشتری را توسعه دادند. از دیدگاه تکنولوژیکی، مدیریت ارتباط با مشتری شامل مجموعه ای از کاربردها است که خواسته ها و نیازهای نقش های مواجه با مشتری را مورد توجه قرار می دهد که منجر به تغذیه یک پایگاه داده ای همگانی و مشترک که بوسیله ابزارهای تجزیه و تحلیل تجاری مورد حمایت قرار می گیرد می شود.( اوسرانکو و بنانی   143،2007)

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

مبانی نظری پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری 2-14- تعاریف، مفاهیم و مباحث مدیریت ارتباط با مشتری، ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری    2
2-14-1- مقدمه    2
2-14-2- دلایل حرکت سازمان ها به سوی مدیریت ارتباط با مشتری    3
2-14-3- مفهوم مشتری    4
2-14-3-چرخه زندگی مشتری    6
2-14-4-روند های ارتباط با مشتریان    6
2-14-5- پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری    9
2-14-6- ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری    10
2-14-7- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    11
2-14-8- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه اندیشمندان    11
اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه بارنت    11
2-14-9- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر نول    12
2-14-10- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر سویفت    13
2-14-11- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه گالبریث و راجرز    13
2-14-12- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون    15
2-15- تشریح ابعاد مختلف تعریفی و ویژگیهای مدیریت ارتباط با مشتری    15
2-15-1- اصول مدیریت ارتباط با مشتری    17
2-15-2- عناصر اصلی مدیریت ارتباط با مشتری    18
2-15-3- مفروضات اساسی مدیریت ارتباط با مشتری    19
2-15-4- مدل چرخه حیات مدیریت ارتباط با مشتری    20
2-15-5- فرایند مدیریت ارتباط با مشتری    21
2-15-2-1- بینش مشتری    21
2-15-2-2- مرحله ارزش مشتری    21
2-15-2-3- مرحله برنامه ریزی بازاریابی    22
2-15-2-4- تعامل با مشتری    22
2-15-2-5- تجزیه و تحلیل و پالایش    22
2-15-3- نیازهای مشتری    22
2-16- چالش های اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری    24
2-17- مراحل اجرای مدیریت ارتباط با مشتری    25
2-18- محرک های توجه به مدیریت ارتباط با مشتری    27
2-19- انواع فن آوری مدیریت ارتباط با مشتری    28
2-19-1- مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    28
2-19-2- بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    30
2-19-3- فروش و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    31
2-19-4- خدمات مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    33
2-20-مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی    35
2-20-1- مدیریت ارتباط با مشتری تعاملی    37
2-21- مدلهای ارائه شده برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری    37
2-21-1- مدل واینر    38
2-21-2- مدل تسریع کننده ساپ    40
2-21-2-1- چهارچوب مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس نوع اطلاعات مشتریان    42
2-22-3-مدل بلوک های مدیریت ارتباط با مشتری    42
2-22-4- مدل مدیریت ارتباط با مشتری- ایریش    44
2-24- پیشینه تحقیق:    51
2-25- مدل مفهومی :    55فهرست منابع 74
 

 

 

 

  • پاورپوینت بررسی تجهیزات فنی سیستم تلویزیون

    پاورپوینت بررسی تجهیزات فنی سیستم تلویزیون پاورپوینت بررسی تجهیزات فنی سیستم تلویزیون بررسی تجهیزات فنی سیستم تلویزیون سیستم تلویزیون فرآيند توليد تا پخش سیسستم NTSC سیسستم PAL كيفيت و تعداد فريم و خطوط تصوير استانداردهاي سيستم رنگي تلويزيوني ويدئو ديجيتال…

  • پاورپوینت برنامه ريزي در سازمان

    پاورپوینت برنامه ريزي در سازمان پاورپوینت برنامه ريزي در سازمان برنامه ريزي در سازمان تحقیق برنامه ريزي در سازمان اهميت و ضرورت برنامه ريزي تعريف برنامه‌ريزي ويژگي‌هاي برنامه‌ريزي هدف‌های برنامه ریزی فرايند برنامه ریزی و‌يژگي‌هاي يك برنامه خو‌ب انواع برنامه…

  • مبانی نظری ارزیابی ارتباط فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش

    مبانی نظری ارزیابی ارتباط فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش مبانی نظری فرهنگ سازمانی مبانی نظری مدیریت ‌دانش پیاده سازی مدیریت دانش در ارتش مبانی نظری فرهنگ سازمانی و مدیریت ‌دانش پیاده سازی مدیریت دانش در نیروهای مسلح مبانی نظری…

  • بررسی مدلها، ابزارها و تئوری های مدیریت دانش

    بررسی مدلها، ابزارها و تئوری های مدیریت دانش تئوری های مدیریت دانش مدل های مدیریت دانش ابزارهای مدیریت دانش پایان نامه مدیریت دانش دانلود پایان نامه مدیریت دانش پایان نامه مدل های مدیریت دانش دانلود پایان نامه مدل های مدیریت…

  • ابعاد و مدلهای فرهنگ سازمانی و عوامل سازمانی تاثیرگذار بر آن

    ابعاد و مدلهای فرهنگ سازمانی و عوامل سازمانی تاثیرگذار بر آن مدلهای فرهنگ سازمانی ابعاد فرهنگ سازمانی عوامل سازمانی تاثیرگذار بر فرهنگ سازمانی منشأ شكل‌گیری فرهنگ سازمانی چگونگی شكل‌گیری فرهنگ سازمانی تحقیق فرهنگ سازمانی پایان نامه فرهنگ سازمانی رفتن به…

  • مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی شهرداریها تالیف دکتر جعفر بابا جانی

    مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی شهرداریها تالیف دکتر جعفر بابا جانی مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی شهرداریها تالیف دکتر جعفر بابا جانی رفتن به سایت اصلی مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی شهرداریها تالیف دکتر جعفر بابا جانی…

  • بررسی شناختی سامانه اتوماسیون اداری برای آگاه سازی مدیران شرکت

    بررسی شناختی سامانه اتوماسیون اداری برای آگاه سازی مدیران شرکت تاثیر اتوماسیون اداری بر مدیران تاثیر اتوماسیون اداری بر تصمیم گیری نقش اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری بهبود تصمیم گیری مدیران با اتوماسیون اداری اثرات اتوماسیون اداری بر بهبود…

  • اثر ثبت بر وضعیت حقوقی شركت‌های تجاری

    اثر ثبت بر وضعیت حقوقی شركت‌های تجاری نظام حقوقی ایران مبانی قانونی ثبت شركت‌ها وضعیت حقوقی شركت‌های تجاری دانلود مقاله اثر ثبت بر وضعیت حقوقی شركت‌های تجاری سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش…

  • مبانی نظری بررسی تاثیر پولشویی بر مصرف در اقتصاد ایران

    مبانی نظری بررسی تاثیر پولشویی بر مصرف در اقتصاد ایران کلمات کلیدی : ابعاد مختلف پدیده پولشویی آثار اقتصادی پولشویی تاثیر پولشویی بر مصرف پیشینه خارجی پولشویی پیشینه داخلی پولشویی تاریخچه پولشویی در ایران پیشینه تحقیق در مورد پولشویی آثار…

  • پاورپوینت بررسی هنر در فرهنگ اسلامى

    پاورپوینت بررسی هنر در فرهنگ اسلامى پاورپوینت بررسی هنر در فرهنگ اسلامى پاورپوینت هنر در فرهنگ اسلامى هنرهای اسلامی معمارى اسلامى معمارى مساجد معمارى آرامگاه ها معماری مدرن اسلامی هنرهای اسلامی و نفوذ آن در اروپا عبدالقادر مراغي تأثير موسيقى…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تشخیص بدافزار در ابر

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تشخیص بدافزار در ابر مبانی نظری تشخیص بدافزار در ابر دانلود مبانی نظری تشخیص بدافزار در ابر پیشینه تحقیق تشخیص بدافزار در ابر ادبیات نظری تشخیص بدافزار در ابر فصل دوم پایان نامه تشخیص بدافزار…

  • بررسی تاثیر میزان بكارگیری فن‌آوری اطلاعات بر ساختار سازمانی شركت سهامی بیمه ایران در شهر تهران

    بررسی تاثیر میزان بكارگیری فن‌آوری اطلاعات بر ساختار سازمانی شركت سهامی بیمه ایران در شهر تهران تاثیر فن‌آوری اطلاعات بر ساختار سازمانی تاثیر میزان بكارگیری فن‌آوری اطلاعات بر ساختار سازمانی تاثیر فن‌آوری اطلاعات بر ساختار سازمانی شركت سهامی بیمه ایران…

  • شناسایی رابطه بین مدیریت برنامه ها و اثربخشی برنامه های صدا و سیما

    شناسایی رابطه بین مدیریت برنامه ها و اثربخشی برنامه های صدا و سیما کارکردهای رسانه اثربخشی در رسانه اثربخشی برنامه های فرهنگی مدل های اثربخشی سازمانی الگوی مدیریت رسانه صدا و سیما عوامل موثر بر اثربخشی یک سازمان رابطه بین…

  • پاورپوینت سيستم هاي اطلاعات استراتژيک

    پاورپوینت سيستم هاي اطلاعات استراتژيک پاورپوینت سيستم هاي اطلاعات استراتژيک سيستم هاي اطلاعات استراتژيک سيستم اطلاعات سازماني تعريف سيستم هاي اطلاعات استراتژيک چهار ترکیب متمایز استراتژی سیستم اطلاعات معماري سيستم هاي اطلاعات استراتژيک در سازمان اهميت معماري براي سيستم هاي…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری…

  • مدیر مدرسه جلال آل احمد

    مدیر مدرسه جلال آل احمد عصر معاصر ادبیات معاصر جلال آل احمد مدیر مدرسه جلال آل احمد سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه رشته ادبیات fileina…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد مبانی نظری عملکرد پیشینه عملکرد دانلود مبانی نظری عملکرد پیشینه تحقیق عملکرد ادبیات نظری عملکرد فصل دوم پایان نامه عملکرد پیشینه تحقیق در مورد عملکرد مبانی نظری در مورد عملکرد دانلود پیشینه تحقیق عملکرد…

  • پرسشنامه ارتباط مدیریت دانش بازاریابی با عملکرد سازمانی

    پرسشنامه ارتباط مدیریت دانش بازاریابی با عملکرد سازمانی پرسشنامه مدیریت دانش بازاریابی پرسشنامه عملکرد سازمانی دانلود پرسشنامه مدیریت دانش بازاریابی دانلود پرسشنامه عملکرد سازمانی پرسشنامه رابطه مدیریت دانش بازاریابی با عملکرد سازمانی رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه ارتباط…

  • ارزیابی معیارهای گزینش دوست در دانش آموزان اول دبیرستان

    ارزیابی معیارهای گزینش دوست در دانش آموزان اول دبیرستان معیارهای گزینش دوست ملاکهای انتخاب دوست ارزیابی معیارهای گزینش دوست در دانش آموزان اول دبیرستان بررسی ملاکهای انتخاب دوست در بین دانش آموزان پایه اول پسر در مقطع متوسطه شهرستان ملایر…

  • پاورپوینت آشنایی با سد های لاستیکی

    پاورپوینت آشنایی با سد های لاستیکی پاورپوینت تحلیل بتن شفاف بتن شفاف تحقیق بتن شفاف پروژه بتن شفاف مقاله بتن شفاف لیتراکن بتن انتقال دهنده نور تأثيرات سازه ای ویژگی‌های بتن شفاف پوشش کف طراحی داخلی مسلح کردن بلوک بتنی…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش هوش مذهبی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش هوش مذهبی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هوش مذهبی مبانی نظری هوش مذهبی پیشینه تحقیق هوش مذهبی پیشینه داخلی هوش مذهبی پیشینه خارجی هوش مذهبی پیشینه پژوهش هوش مذهبی پیشینه نظری…

  • فصل سوم پایان نامه استقرار مدیریت دانش در بانک

    فصل سوم پایان نامه استقرار مدیریت دانش در بانک کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش فصل سوم پایان نامه مدیریت فصل سوم پایان نامه ارشد مدیریت پایان نامه استقرار مدیریت دانش در بانک فصل سوم پایان نامه استقرار مدیریت…

  • پاورپوینت کاربرد تحلیل محتوا ارشد علوم اجتماعی

    پاورپوینت کاربرد تحلیل محتوا ارشد علوم اجتماعی پاورپوینت کاربرد تحلیل محتوا ارشد علوم اجتماعی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کاربرد تحلیل محتوا ارشد علوم اجتماعی به تعداد 83 اسلاید قابل ویرایش مناسب دانشجویان ارشد و دکتری گرایش های علوم اجتماعی…

  • فایل های درس رایانش تکاملی دکتر نوری مهر

    فایل های درس رایانش تکاملی دکتر نوری مهر فایل های درس رایانش تکاملی دکتر نوری مهر رفتن به سایت اصلی فایل های درس رایانش تکاملی دکتر نوری مهر به تعداد 170 اسلاید قایل ویرایش   چکیده زنبور در طبیعت فلوچارت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی پرستاران

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی پرستاران مبانی نظری رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی چارچوب نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت شغلی پیشینه تحقیق رضایت شغلی پیشینه داخلی…

  • پاورپوینت ديدگاههاي برنامه ريزي درسي (دیدگاه ماورای فردی)

    پاورپوینت ديدگاههاي برنامه ريزي درسي (دیدگاه ماورای فردی) کلمات کلیدی : پاورپوینت ديدگاههاي برنامه ريزي درسي (دیدگاه ماورای فردی) پاورپوینت ديدگاههاي برنامه ريزي درسي پاورپوینت دیدگاه ماورای فردی نظريه ماوراي فردي برنامه هاي آموزشي ماوراي فردي آموزش و پرورش والدورف…

  • فصل دوم پایان نامه طراحی لباس

    فصل دوم پایان نامه طراحی لباس کلمات کلیدی : فصل دوم پروژه طراحی لباس فصل دوم پایان نامه طراحی لباس فصل دوم پایان نامه رشته طراحی لباس دانلودفصل دوم پایان نامه طراحی لباس نمونه فصل دوم پایان نامه طراحی لباس…

  • پروپوزال ارزیابی ارتباط علل تاثیرگذار سازمانی با چابکی سازمانی

    پروپوزال ارزیابی ارتباط علل تاثیرگذار سازمانی با چابکی سازمانی کلمات کلیدی : چابکی سازمانی عوامل موثر سازماني عوامل موثر بر سازمانها پروپوزال چابکی سازمانی چابکی سازمانی در سازمانهای دولتی مدل های دستیابی به چابکی سازمانی چابکی سازمانی در شرکت تولید…

  • مدیریت مشارکتی در سازمان

    مدیریت مشارکتی در سازمان مبانی نظری مدیریت مشاركتی دانلود مبانی نظری مدیریت مشاركتی مدیریت مشاركتی در ایران مزایای مدیریت مشاركتی اثر بخشی مدیریت مشاركتی بر کارمندان اثر بخشی مدیریت مشاركتی بر سازمان سیر تكوین مدیریت مشاركتی مهارت های لازم برای…

  • ارزیابی مقایسه ای وقف و حبس در حقوق ایران

    ارزیابی مقایسه ای وقف و حبس در حقوق ایران نسبت میان حبس و وقف شباهتهای وقف و حبس تفاوت های وقف و حبس حبس در حقوق ایران وقف در حقوق ایران وقف و حبس در حقوق ایران پایان نامه تطبیق…