تاثیر تحصیل بر نگرش افراد نسبت به اینترنت با مدل سنجش نگرش اینترنتی

تاثیر تحصیل بر نگرش افراد نسبت به اینترنت با مدل سنجش نگرش اینترنتی

پایان نامه سنجش نگرش اینترنتی
مدل سنجش نگرش اینترنتی
سنجش نگرش اینترنتی دانشجویان
پایان نامه نگرش دانشجویان نسبت به اینترنت
سنجش نگرش افراد نسبت به اینترنت
اضطراب اینترنتی در دانشجویان
تاثیر دوره کارشناسی بر نگرش دانشجویان نسبت به اینترنت

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی

تاثیر تحصیل بر نگرش افراد نسبت به اینترنت با مدل سنجش نگرش اینترنتی

 

 

 

 

 

چکیده 

 

امروزه استفاده از فناوری اطلاعات برای دستیابی به تحقیقات و اطلاعات جدید یک امر مهم و اساسی می‌باشد و افرادی که توانایی بیشتری را در جستجوگری و یافتن اطلاعات داشته-باشند، می توانند موفقیت بیشتری را در نوشتن تحقیقات علمی بدست آورند. از این رو، مهارت ها باید در بین دانشجویان به عنوان جویندگان علم، گسترش بیشتری یافته تا از اضطراب آن ها کاسته شود. باید توجه داشت که میزان کاربست اینترنت توسط دانشجویان به عنوان یک رسانه یادگیری، به نگرش آن ها به این ابزار بستگی دارد که در صورت نگرش مثبت نه تنها می تواند عملکرد و موفقیت تحصیلی دانشجویان را پیش بینی کند بلکه به اثربخشی آموزش اساتید نیز منجر می شود.

 

 به همین جهت آگاهی و شناخت از نگرش دانشجویان نسبت به کاربست اینترنت می تواند مبنای کلیدی برای طراحان و سیاستگذاران و برنامه ریزان آموزشی باشد که در دانشگاه ها تمایل به اجرای موفقیت آمیز آموزش‌های ترکیبی (حضوری و غیرحضوری) در بافت آموزش سنتی دارند. بر همین اساس پژوهش حاضر به بررسی تأثیر دوره كارشناسی كتابداری و اطلاع رسانی بر نگرش دانشجویان كتابداری و اطلاع‌رسانی دانشگاه های اصفهان و علوم پزشكی اصفهان نسبت به اینترنت پرداخت که شامل چهار خرده مقیاس احساس خودکارآمدی، مفید دانستن اینترنت، اضطراب اینترنت و لذت‌بخش بودن اینترنت می باشد. روش تحقیق پژوهش حاضر توصیفی- پیمایشی بود. جامعه آماری پژوهش شامل دو نمونه دانشجویان سال اول رشته کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان ورودی سال تحصیلی 1389-١٣90 و دانشجویان سال آخر رشته کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان ورودی سال تحصیلی 1386-١٣٨7 بوده که جمعاً 91 نفر است. 

 

در این پژوهش، با توجه به محدود بودن تعداد افراد جامعه آماری از روش سرشماری استفاده شد و کلیه افراد جامعه آماری مورد بررسی قرار گرفتند. همچنین ابزار گردآوری داده ها، پرسش نامه استاندارد “سنجش نگرش نسبت به اینترنت” برای پژوهش حقایق و همكاران بود که از طیف لیکرت بهره جویی شده است. این پرسشنامه مشتمل بر 40 سؤال و پنج سؤال جمعیت-شناختی می باشد. با توجه به چارچوب پژوهش، پرسشنامه از چهار بخش و با توجه به زمینه های موضوع مدلIAS مشتمل بر چهار خرده مقیاس احساس خودكارآمدی، مفید دانستن اینترنت، اضطراب اینترنت و لذت بخش بودن اینترنت تنظیم شده  که هر خرده مقیاس شامل 10 سؤال در طیف لیکرت پنج درجه ای می باشد. 

 

از فرمول آلفای کرونباخ برای تعیین پایایی مجدد استفاده شده که در نهایت ضریب آلفای کرونباخ برابر 96/0 محاسبه گردید. همچنین تعداد پاسخ نامه های دریافتی صحیح 79 عدد و نرخ بازگشت برابر 87 درصد بود. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی (نظیر فراوانی، درصد، میانگین و انحراف معیار) و از آمار استنباطی (نظیر آزمون کولموگروف- اسمیرنف، آزمون های t تک متغیره، آزمون لوین ، و تحلیل واریانس چند متغیره (مانوا)) استفاده شد. 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل اول: کلیات پژوهش 

مقدمه 1

1-1- شرح و بیان مسأله پژوهشی 2

1-2- اهداف پژوهش 5

1-2-1-اهداف كلی 5

1-2-2- اهداف جزیی 5

1-3- اهمیت و ارزش پژوهش 5

1-4- کاربرد نتایج پژوهش 6

1-5- سؤال های پژوهش 7

1-6- تعریف اجزاء مسأله 7

1-6-1- استفاده از اینترنت 7

1-6-2- اضطراب 8

1-6-3- اضطراب رایانه 8

1-6-4- اینترنت 8

1-6-5- خودکارآمدی 9

1-6-6- سودمندی یا مفید بودن 9

1-6-7- لذت بردن 10

1-6-8- نگرش 10

1-7- جمع بندی 10

 

 

فصل دوم: پیشینه پژوهش

مقدمه 11

2-1- اینترنت چیست؟  12

2-1-1- اینترنت و اهمیت آن 12

2-2- پیدایش اینترنت 13

2-2-1- تاریخچه پیدایش اینترنت در جهان 14

2-2-2- تاریخچه اینترنت در ایران 15

2-3- اینترنت و جامعه اطلاعاتی 17

2-4- کاربردها و کارکردهای اینترنت 18

2-4-1- کاربردهای ارتباطی 18

2-4-2- کاربردهای اطلاع رسانی 19

2-4-3- کارکردهای اینترنت 20

2-5- محیط های اینترنت 20

2-6- میزان استفاده از اینترنت در جهان 21

2-6-1- گزراش رسمی درباره میزان کاربران اینترنت تا آغاز سال 2011 22

2-6-2- میزان استفاده از پست الکترونیکی  22

2-6-3-میزان استفاده از اینترنت در ایران  23

2-6-4- نوع کاربری ها در ایران 23

2-7- اضطراب 24

2-7-1- تعریف اضطراب و اختلالات اضطرابی  26

2-7-2- علایم اضطراب 27

2-7-3- علایم اضطراب از دیدگاه کاپلان و سادوک 28

2-8- اضطراب اینترنتی 28

2-8-1- تاریخچه اضطراب اینترنتی 29

2-8-2- تعریف اضطراب اینترنتی 29

2-9- نشانه های اضطراب اینترنتی در دانشجویان 30

2-10- میزان شیوع اضطراب رایانه و اینترنت 31

2-11- پیامدهای اضطراب رایانه و اینترنت در محیط کار و آموزش  32

2-12- لذت درک شده 32

2-13- سودمندی درک شده 33

2-14- خودکارآمدی  34

2-15- مروری بر مطالعات انجام شده 34

2-15-1- پژوهش‌های داخلی 34

2-15-2- پژوهش‌های خارجی 37

2-16- نتیجه گیری 39

2-17- جمع‌بندی 40

 

فصل سوم: روش پژوهش

مقدمه 41

3-1- روش پژوهش 42

3-2- جامعه آماری 42

3-3- روش و طرح نمونه گیری 43

3-4- حجم نمونه و روش محاسبه 43

3-5- ابزار گردآوری داده ها 43

3-5-1- روایی پرسشنامه 44

3-5-2- پایایی پرسشنامه 44

3-6- شیوه جمع آوری اطلاعات 45

3-7- روش های تجزیه و تحلیل داده ها 45

3-8- جمع‌بندی 46

 

فصل چهارم: تحلیل داده ها

مقدمه 47

4-1- بررسی ویژگی های جمعیت شناختی آزمودنی ها 48 

4-2- یافته های توصیفی 53

4-3- یافته‌های پژوهش 57

4-4- یافته های فرعی بر اساس ویژگی های جمعیت‌شناختی (جنسیت، وضعیت تأهل، دانشگاه، سن و سال تحصیلی) 64

4-4-1- یافته های فرعی بر اساس جنسیت  64

4-4-2- یافته های فرعی بر اساس وضعیت تأهل  65

4-4-3- یافته های فرعی بر اساس دانشگاه محل تحصیل  67

4-4-4- یافته های فرعی بر اساس سن 68

4-4-5- یافته های فرعی بر اساس سال تحصیلی 70

 

 

عنوان صفحه

فصل پنجم: بحث و نتیجه‌گیری

مقدمه 72

5-1- خلاصه موضوع و روش ها 72

5-2- بحث و نتیجه گیری 73

5-3- محدودیت های تحقیق 77

5-4- پیشنهادات کاربردی 77

5-5- پیشنهادهایی جهت پژوهش های آینده 78

5-6- جمع بندی 79

پیوست 1 80

منابع و مآخذ 82

 

 

 

 

 

فهرست شكل‌ها

شكل 1-1: مدل سنجش نگرش اینترنتی 4

شكل 4-1. توزیع فراوانی آزمودنی ها براساس جنسیت 48

شكل 4-2. توزیع فراوانی آزمودنی ها براساس وضعیت تأهل 49

شكل 4-3. توزیع فراوانی آزمودنی ها براساس دانشگاه 50

شكل 4-4. توزیع فراوانی آزمودنی ها براساس سن 51

شكل 4-5. توزیع فراوانی آزمودنی ها براساس سال تحصیلی 52

 

 

 

فهرست جدول‌ها

جدول 2-1- میزان استفاده از اینترنت بر حسب مناطق جغرافیایی در سال 2010 21

جدول 2-2- میزان شیوع اضطراب رایانه و اینترنت 31

جدول 3-1- جامعه آماری پژوهش 43

جدول 3-2- تناظر سؤالات پرسشنامه با هر یک از پرسش های پژوهش 44

جدول 3-3- ضریب پایایی متغیرهای موجود در پرسشنامه 45

جدول 4-1- توزیع فراوانی آزمودنی ها براساس جنسیت 48

جدول 4-2- توزیع فراوانی آزمودنی ها براساس وضعیت تأهل 49

جدول 4-3- توزیع فراوانی آزمودنی ها براساس دانشگاه 50

جدول 4-4- توزیع فراوانی آزمودنی ها براساس سن 51

جدول 4-5- توزیع فراوانی آزمودنی ها براساس سال تحصیلی 52

جدول 4-6- نتایج توصیفی پاسخ‌های آزمودنی ها نسبت به اضطراب اینترنت  53

جدول 4-7- نتایج توصیفی پاسخ‌های آزمودنی ها نسبت به مفید بودن اینترنت  54

جدول 4-8- نتایج توصیفی پاسخ‌های آزمودنی ها نسبت به لذت‌بخش بودن اینترنت  55

جدول 4-9- نتایج توصیفی پاسخ‌های آزمودنی ها نسبت به احساس خودکارآمدی در استفاده از اینترنت  56

جدول 4-10- نتایج آزمون t تك متغیره، مقایسه میانگین میزان اثربخشی دوره کارشناسی دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی نسبت به اضطراب اینترنتی با میانگین فرضی (3) 57

جدول 4-11- نتایج آزمون t تك متغیره، مقایسه میانگین موارد مربوط به میزان اثربخشی دوره کارشناسی دانشگاه-های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی نسبت به اضطراب اینترنتی با میانگین فرضی (3) 58

جدول 4-12- نتایج آزمون t تك متغیره، مقایسه میانگین میزان اثربخشی دوره کارشناسی دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی نسبت به مفید بودن اینترنت با میانگین فرضی (3) 59

 

جدول 4-13- نتایج آزمون t تك متغیره، مقایسه میانگین موارد مربوط به میزان اثربخشی دوره کارشناسی دانشگاه-های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی نسبت به مفید بودن اینترنت با میانگین فرضی (3) 60

جدول 4-14- نتایج آزمون t تك متغیره، مقایسه میانگین میزان اثربخشی دوره کارشناسی دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی نسبت به لذت‌بخش بودن اینترنت با میانگین فرضی (3) 61

جدول 4-15- نتایج آزمون t تك متغیره، مقایسه میانگین موارد مربوط به میزان اثربخشی دوره کارشناسی دانشگاه-های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی نسبت به لذت‌بخش بودن اینترنت با میانگین فرضی (3) 61

جدول 4-16- نتایج آزمون t تك متغیره، مقایسه میانگین میزان اثربخشی دوره کارشناسی دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی نسبت به احساس خودکارآمدی در استفاده از اینترنت با میانگین فرضی (3) 62

جدول 4-17- نتایج آزمون t تك متغیره، مقایسه میانگین موارد مربوط به میزان اثربخشی دوره کارشناسی دانشگاه-های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی نسبت به احساس خودکارآمدی در استفاده از اینترنت با میانگین فرضی (3) 63

جدول 4-18- مقادیر میانگین و انحراف معیار نظرات دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی بر نگرش آنها نسبت به اینترنت براساس جنسیت 64

جدول 4-19- نتایج آزمون لوین فرض همگنی واریانس ها 64

جدول 4-20- نتایج آزمون F (مانوا) مقایسه میانگین نظرات دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی بر نگرش آنها نسبت به اینترنت براساس جنسیت 65

جدول 4-21- مقادیر میانگین و انحراف معیار نظرات دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی درخصوص میزان اثربخشی دوره كارشناسی بر نگرش آنها نسبت به اینترنت براساس وضعیت تأهل 65

جدول 4-22-  نتایج آزمون لوین فرض همگنی واریانس ها 66

جدول 4-23- نتایج آزمون F (مانوا) مقایسه میانگین نظرات دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی بر نگرش آنها نسبت به اینترنت براساس وضعیت تأهل 66

جدول 4-24- مقادیر میانگین و انحراف معیار نظرات دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی بر نگرش آنها نسبت به اینترنت براساس دانشگاه محل تحصیل 67

جدول 4-25- نتایج آزمون لوین فرض همگنی واریانس ها 67

جدول 4-26- نتایج آزمون F (مانوا) مقایسه میانگین نظرات دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی بر نگرش آنها نسبت به اینترنت براساس دانشگاه محل تحصیل 68

جدول 4-27- مقادیر میانگین و انحراف معیار نظرات دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی بر نگرش آنها نسبت به اینترنت براساس سن 68

جدول 4-28- نتایج آزمون لوین فرض همگنی واریانس ها 69

جدول 4-29- نتایج آزمون F (مانوا) مقایسه میانگین نظرات دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی بر نگرش آنها نسبت به اینترنت براساس سن 69

جدول 4-30- مقادیر میانگین و انحراف معیار نظرات دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی بر نگرش آنها نسبت به اینترنت براساس سال تحصیلی 70

جدول 4-31- نتایج آزمون لوین فرض همگنی واریانس ها 70

جدول 4-32- نتایج آزمون F (مانوا) مقایسه میانگین نظرات دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی بر نگرش آنها نسبت به اینترنت براساس سال تحصیلی 71

 

 

 

 

 

 

 

  • پرسشنامه استاندارد عملکرد تحصیلی ept فام و تیلور - 1999

    پرسشنامه استاندارد عملکرد تحصیلی ept فام و تیلور - 1999 پرسشنامه عملکرد تحصیلی فام و تیلور پرسشنامه عملکرد تحصیلی فام و تیلور (ept) پرسشنامه عملکرد تحصیلی فام و تیلور 1999 دانلود پرسشنامه عملکرد تحصیلی فام و تیلور پرسشنامه استاندارد عملکرد…

  • پروپوزال امنیت محاسبات ابری

    پروپوزال امنیت محاسبات ابری کلمات کلیدی : پروپوزال رایانش ابری پروپوزال محاسبات ابری دانلود پروپوزال رایانش ابری نمونه پروپوزال رایانش ابری پروپوزال امنیت در رایانش ابری نمونه پروپوزال محاسبات ابری دانلود پروپوزال محاسبات ابری پروپوزال امنیت در محاسبات ابری رفتن…

  • رویکردهای هوش سازمانی، اهمیت و ضرورت آن

    رویکردهای هوش سازمانی، اهمیت و ضرورت آن کلمات کلیدی : اجزای هوش سازمانی بهبود هوش سازمانی پایان نامه هوش سازمانی رویکردهای هوش سازمانی ماهیت سازمان های هوشمند ابزار سنجش هوش سازمانی پیش نیازهای بهبود هوش سازمانی مدل های نظری جهت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش درک شده

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش درک شده کلمات کلیدی : مبانی نظری ارزش درک شده فصل دوم پایان نامه ارزش درک شده دانلود مبانی نظری ارزش درک شده پیشینه ارزش درک شده پیشینه تحقیق ارزش درک شده پیشینه داخلی…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک تجارت استان تهران با رویکرد تلفیقی

    پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک تجارت استان تهران با رویکرد تلفیقی پروپوزال ارزیابی عملکرد پروپوزال ارزیابی عملکرد بانک تجارت نمونه پروپوزال ارزیابی عملکرد پروپوزال در خصوص ارزیابی عملکرد پروپوزال رتبه بندی شعب بانک تجارت شاخص ارزیابی عملکرد بانک شاخص…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش تحصیلی 2

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش تحصیلی 2 مبانی نظری انگیزش تحصیلی ادبیات نظری انگیزش تحصیلی فصل دوم پایان نامه انگیزش تحصیلی دانلود مبانی نظری انگیزش تحصیلی پیشینه انگیزش تحصیلی پیشینه تحقیق انگیزش تحصیلی پیشینه داخلی انگیزش تحصیلی پیشینه خارجی…

  • مقاله مدیریت ریسك

    مقاله مدیریت ریسك ریسك مدیریت ریسك ارتقای اثربخشی سازمانها دانلود مقاله مدیریت ریسك سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل خرید پایان نامه رشته مدیریت fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله…

  • فایل آماده کاتالوگ فارسی ارگ های pa50 و pa80 با فرمت pdf

    فایل آماده کاتالوگ فارسی ارگ های pa50 و pa80 با فرمت pdf کلمات کلیدی : کاتالوگ ارگ p50 کاتالوگ ارگ p80 دفترچه راهنمای ارگ p50 دفترچه راهنمای ارگ p80 رفتن به سایت اصلی کاتالوگ و دفترچه راهنمای استفاده از ارگ…

  • بررسی مدل های مسئولیت پذیری اجتماعی و آثار آن بر عملکرد و موفقیت سازمان

    بررسی مدل های مسئولیت پذیری اجتماعی و آثار آن بر عملکرد و موفقیت سازمان تاریخچه مسئولیت پذیری اجتماعی مدل های مسئولیت پذیری اجتماعی مدل مسئولیت اجتماعی لانتوس مدل مسئولیت اجتماعی دیویس مدل های مسئولیت اجتماعی ابعاد مسئولیت پذیری اجتماعی ابعاد…

  • پایان نامه رشته حسابداری مالی با عنوان حسابداری دارایی نامشهود

    پایان نامه رشته حسابداری مالی با عنوان حسابداری دارایی نامشهود داراییهای نامشهود حسابداری دارایی نامشهود ویژگیهای دارائیهای نامشهود دانلود پایان نامه حسابداری دارایی نامشهود دانلود پایان نامه رشته حسابداری رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته حسابداری مالی حسابداری…

  • بررسی مقایسه ای تعهدات طرفین معامله در بیع الکترونیکی و سنتی

    بررسی مقایسه ای تعهدات طرفین معامله در بیع الکترونیکی و سنتی بیع الکترونیک مقاله بیع الکترونیکی بیع الکترونیکی چیست پایان نامه بیع الکترونیکی خیارات در بیع الکترونیکی بیع الکترونیکی در نظام حقوقی ایران تجارت الکترونیکی بیع است یا معاطات پایان…

  • پرسشنامه بررسی تشخیص و شناخت برند در فروشگاه زنجیره ای

    پرسشنامه بررسی تشخیص و شناخت برند در فروشگاه زنجیره ای پرسشنامه برند پرسشنامه تشخیص برند پرسشنامه شناخت برند دانلود پرسشنامه تشخیص و شناخت برند رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی تشخیص و شناخت برند در فروشگاه زنجیره ای…

  • پرسشنامه انگیزش پیشرفت تحصیلی (ism) هرمنس word

    پرسشنامه انگیزش پیشرفت تحصیلی (ism) هرمنس word کلمات کلیدی : پرسشنامه انگیزش پیشرفت هرمنس دانلود پرسشنامه انگیزه پیشرفت هرمنس word پرسشنامه انگیزش پیشرفت تحصیلی (ism) خرده مقیاس های پرسشنامه انگیزش پیشرفت هرمنس پرسشنامه پیشرفت تحصیلی دانشجویان پرسشنامه استاندارد انگیزه پیشرفت…

  • معرفی روابط رسوبی رودخانه ها و تشریح فرضیات بنا نهاده شده بر آنها

    معرفی روابط رسوبی رودخانه ها و تشریح فرضیات بنا نهاده شده بر آنها روابط رسوبی روابط رسوبی رودخانه دوغ گلستان معرفی روابط رسوبی رودخانه ها و تشریح فرضیات بنا نهاده شده بر آنها رودخانه دوغ گلستان دانلود پایان نامه روابط…

  • پرسشنامه ارزیابی بهره مندی از مدیریت دانش در تصمیم گیران مدیران

    پرسشنامه ارزیابی بهره مندی از مدیریت دانش در تصمیم گیران مدیران پرسشنامه مدیریت دانش دانلود پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه مدیریت دانشpdf پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش دانلود پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش پرسشنامه نقش مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران پرسشنامه مدیریت دانش…

  • پرسشنامه ارزیابی ارتباط مواجهه با لوگو در نیت خرید کالای لوکس

    پرسشنامه ارزیابی ارتباط مواجهه با لوگو در نیت خرید کالای لوکس پرسشنامه خرید کالای لوکس پرسشنامه نیت خرید کالای لوکس پرسشنامه رابطه مواجهه با لوگو پرسشنامه مدیریت رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه  رشته مدیریت پرسشنامه ارزیابی ارتباط مواجهه با لوگو در…

  • تعیین بهترین عملکرد در زمینه جستجوی منابع تخصصی کشاورزی با استفاده از موتورهای کاوش و ابرموتورهای کاوش

    تعیین بهترین عملکرد در زمینه جستجوی منابع تخصصی کشاورزی با استفاده از موتورهای کاوش و ابرموتورهای کاوش موتورهای کاوش ابر موتورهای کاوش بازیابی اطلاعات کشاورزی مقایسه موتورهای کاوش و ابرموتورهای کاوش بازیابی اطلاعات کشاورزی با موتورهای کاوش بازیابی اطلاعات کشاورزی…

  • بررسی خاکهای مساله دار و روشهای بهسازی آنها در ایران

    بررسی خاکهای مساله دار و روشهای بهسازی آنها در ایران بهسازی خاک خاکهای مساله دار خاکهای تثبیت شده روشهای بهسازی خاکهای مساله دار بررسی خاکهای مساله دار و روشهای بهسازی آنها در ایران دانلود پایان نامه عمران دانلود پایان نامه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شیوه های فرزندپروری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق شیوه های فرزندپروری مبانی نظری شیوه های فرزندپروری دانلود مبانی نظری شیوه های فرزندپروری پیشینه تحقیق شیوه های فرزندپروری ادبیات نظری شیوه های فرزندپروری فصل دوم پایان نامه شیوه های فرزندپروری مبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت بیوگرافی دانیل ليبسکيند

    پاورپوینت بیوگرافی دانیل ليبسکيند پاورپوینت بیوگرافی دانیل ليبسکيند تحقیق بیوگرافی دانیل ليبسکيند بیوگرافی دانیل ليبسکيند زندگی نامه دانیل ليبسکيند مختصری در مورد ليبسکيند کارهای مهم لیبسکیند مروری بر کارهای لیبسکیند رفتن به سایت اصلی عنوان: پاورپوینت بیوگرافی دانیل ليبسکيند تعداد…

  • پروپوزال ارتباط مهارت ارتباطی مدیران و رضایت شغلی کارکنان

    پروپوزال ارتباط مهارت ارتباطی مدیران و رضایت شغلی کارکنان رضایت شغلی مهارت ارتباطی مدیران رضایت شغلی کارکنان رابطه مهارت ارتباطی مدیران و رضایت شغلی کارکنان مهارت ارتباطی مدیران دانشگاه رضایت شغلی کارکنان دانشگاه ارتباط مهارت ارتباطی مدیران و رضایت شغلی…

  • فرآیند ، ابعاد و مدلهای توانمندسازی و تاثیر آن بر نگرش کارکنان سازمان

    فرآیند ، ابعاد و مدلهای توانمندسازی و تاثیر آن بر نگرش کارکنان سازمان ابعاد توانمندسازی فرآیند توانمندسازی مدلهای توانمندسازی توانمندسازی کارکنان سازمان فرآیند ، ابعاد و مدلهای توانمندسازی و تاثیر آن بر نگرش کارکنان سازمان دانلود پایان نامه توانمندسازی دانلود…

  • ارزیابی تطبیقی عملکرد سازمانهای غیر انتفاعی در توانمندسازی کودکان خیابانی

    ارزیابی تطبیقی عملکرد سازمانهای غیر انتفاعی در توانمندسازی کودکان خیابانی کودکان خیابانی پایان نامه کودکان خیابانی پایان نامه درباره کودکان کار پایان نامه توانمندسازی کودکان خیابانی عدم توانمندسازی کودکان خیابانی نقش سازمانهای مردم نهاد در توانمندسازی کودکان خیابانی عملکرد سازمانهای…

  • ساختمان،فرمول،انواع،پیدایش و خواص زئولیت

    ساختمان،فرمول،انواع،پیدایش و خواص زئولیت ساختمان زئولیت فرمول زئولیت انواع زئولیت پیدایش زئولیت خواص زئولیت مشخصات شیمیایی زئولیت کاربردهای زئولیت ویژگیهای ساختاری زئولیت نقش زئولیت در پرورش آبزیان نقش زئولیت در جذب آلودگیها نقش زئولیت در تصفیه آب رفتن به سایت…

  • پرسشنامه بررسی تاثیرات تبلیغات بازرگانی بانک صادرات ایران بر افتتاح حساب های قرض الحسنه و جذب مشتریان در آن بانک

    پرسشنامه بررسی تاثیرات تبلیغات بازرگانی بانک صادرات ایران بر افتتاح حساب های قرض الحسنه و جذب مشتریان در آن بانک پرسشنامه تبلیغات بازرگانی پرسشنامه تبلیغات بازرگانی بانک پرسشنامه تبلیغات بازرگانی بانک صادرات ایران پرسشنامه جذب مشتریان در بانک پرسشنامه تبلیغات…

  • پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس

    پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس پرسشنامه قصد خرید مشتریان پرسشنامه قصد خرید مصرف کننده پرسشنامه قصد خرید مشتریان پرسشنامه خرید کالای لوکس پرسشنامه قصد مصرف کننده برای خرید کالای لوکس پرسشنامه عوامل موثر بر قصد مصرف…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازمانهای مردم نهاد توانمندسازی کودکان خیابانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازمانهای مردم نهاد توانمندسازی کودکان خیابانی مبانی نظری توانمندسازی کودکان خیابانی دانلود مبانی نظری توانمندسازی کودکان خیابانی پیشینه تحقیق توانمندسازی کودکان خیابانی ادبیات نظری توانمندسازی کودکان خیابانی فصل دوم پایان نامه توانمندسازی کودکان خیابانی مبانی…

  • چالش های زنجیره تامین و افزایش کارایی و اثربخشی آن

    چالش های زنجیره تامین و افزایش کارایی و اثربخشی آن زنجیره تامین سیر تحول مدیریت زنجیره تأمین اهمیت یکپارچه سازی زنجیره تأمین افزایش کارایی زنجیره تأمین افزایش اثربخشی زنجیره تأمین چالش های زنجیره تأمین تحقیق زنجیره تأمین رفتن به سایت…

  • مبانی تئوریک مدیریت دانش

    مبانی تئوریک مدیریت دانش علل پیدایش مدیریت دانش تاریخچه پیدایش مدیریت دانش مبانی تئوریک مدیریت دانش فرآیند تكامل مدیریت دانش چرخه مدیریت دانش پایان نامه مدیریت دانش پایان نامه با موضوع مدیریت دانش پایان نامه مدیریت دانش doc موضوعات پایان…

  • بررسی نظریه جرم پولشویی و عنصر قانونی آن در اسناد داخلی و بین المللی

    بررسی نظریه جرم پولشویی و عنصر قانونی آن در اسناد داخلی و بین المللی جرم پولشویی بررسی نظریه جرم پولشویی مبانی نظری جرم پولشویی پیشینه جرم پولشویی عنصر قانونی جرم پولشویی در قوانین ایران عنصر قانونی جرم پولشویی در قوانین…