مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری 50 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری 50 صفحه

کلمات کلیدی :

فصل دوم پایان نامه رضایت مشتری
مبانی نظری رضایت مشتری
پیشینه تحقیق رضایت مشتری
پیشینه داخلی رضایت مشتری
پیشینه خارجی رضایت مشتری
پیشینه پژوهش رضایت مشتری
پیشینه نظری رضایت مشتری
ادبیات نظری رضایت مشتری
چارچوب نظری رضایت مشتری

رفتن به سایت اصلی

این نوشتار فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری می باشد. امروزه شاهد تجارب متفاوتی از راه خدمات در زندگی روزمره هستیم. از شاخص های سنجش میزان برتری سازمان ها نسبت به هم، کارکنان شاغل در آن سازمان ها است که میزان وفاداری و تعهد آن ها باعث می شود وظایف محوله را با کیفیت بالاتری به انجام رسانند. این امر موجب افزایش عملکرد، بهره وری و اثربخشی سازمان می شود. برعکس،افراد بی تفاوت یا بی مسئولیت در برابر اعمال محوله سازمان این رفتار را به همکاران منتقل می کنند و باعث کاهش عملکرد افراد و تنزل سازمان از نظر کمی و کیفی می شوند. 

 

 

 

در دهه 1990 رضایت مشتریان، تاثیر قابل توجهی بر تفکر مدیریتی داشت. در حقیقت تشخیص درک، رویارویی و پیش بینی نیازهای مشتری منابع مهم بقاومزیت رقابتی برای یک شرکتی هستند که اثر قاطع بر مجموعه اولویتها و فعالیتهای شرکت دارد. در دنیای امروز صنایع خدماتی بخش عمده ای از بازارها را در بسیاری از كشورهای جهان به خود اختصاص داده اند. بنابراین گسترش روز افزون تعداد مشاغل خدماتی در كنار افزایش میزان اهمیت این گونه صنایع در تولید ناخالص ملی كشورهای مختلف، موضوع عرضه خدماتی بی عیب و نقص و با كیفیت برتر را به مسأله ای در خور توجه فراوان كرده نموده است(شاهین و ابوالحسنی به نقل از شفیعی،2006). 

 

 

 

تا چند سال اخیر صنعت بیمه كشورمان تحت سلطه كامل بخش دولتی بوده است وشركت های بیمه در محیط غیررقابتی و با ثبات فعالیت می كردند و لزومی برای توجه به كیفیت خدمات نمی دیدند اما در سال های اخیر ظهور شرك تهای بیمه خصوصی فضای صنعت بیمه را دگرگون كرده است و رقابت در این بخش به شدت افزایش یافته است. هم چنین درصد افرادی كه در بخش خدمات مشغول به فعالیت هستند نسبت به سایر بخشها در حال افزایش است. كیفیت خدمات در این بخش ها به خصوص در صنعت بیمه به میزان زیادی به عملكرد كاركنان بستگی دارد. بنابراین سازمان های خدماتی و به طور اخص صنعت بیمه متوجه این موضوع شده اند كه به منظور حفظ مشتریان خود و كسب مزیت رقابتی، یكی از موضوعات مهم و كلیدی كه بایدهمواره مد نظر قرار دهند، بهبود كیفیت خدمات خود است(کندامپیولی و منگیوس ،2004،ص178).

 

 

 

2-1) رضایت مشتری        
بازار اقتصاد جهانی، هیچ‌گاه به این اندازه رقابتی نبوده است. در سراسر دنیا، سازمان‌ها و بنگاه‌های تجاری تلاش می‌كنند تا از طریق نیل به مزایای منحصر به فرد، نسبت به سایر رقبا به موقعیتی ممتاز دست یابند. از سوی دیگر، اغلب مشتریان هنگام خرید كالا و خدمات مورد نیاز، از امكان گزینه‌های متعددی برخوردار هستند. به همین دلیل آنان ورای مشخصات ظاهری و ویژگی‌های فیزیكی یك محصول سایر شاخص‌های كیفی را مدنظر قرار می‌دهند(غفاری آشتیانی، 1387،ص42).
مشتریان در جستجوی سرنخ‌هایی هستند كه آنان را برای شناسایی بهترین تأمین  كننده یاری نماید. در این راستا آنان علاوه بر بررسی عملكرد داخلی، هرگونه مدرك و شواهد خارجی كه نشانه برقراری اصل تمركز بر كیفیت در سازمان عرضه كننده می‌باشد را مورد توجه قرار می‌دهند. اندازه گیری رضایت مشتری از جمله اقدامات داخلی محسوب می شود كه نمود جهت‌گیری سازمان به سمت كیفیت می‌باشد(كاوسی و سقایی، 1384،23).

 

 

برای موفقیت در بازار پیچیده و رقابتی امروز، محققان معتقدند كه رضایت مشتری یك عامل كلیدی و مهم است(اندیوبیسی و واه ،2005،ص65). رضایت مشتری از ارزش قابل ملاحظه‌ای برخوردار است، چرا كه از داده های مرتبط با مصرف اقتباس شده(در مقابل تولید) و همچنین به عنوان یك شاخص راهنما برای سودآوری آینده مطرح است. رضایت مشتری راهنمایی برای دستیابی به وفاداری بیشتر مشتری است. رضایت مشتری از طریق ارتقاء وفاداری، درآمدهای آتی را تضمین كرده، هزینه‌های معاملات آینده را كاهش داده، موجب كاهش كشش قیمتی شده و از كاسته شدن مشتریان سازمان به هنگام بروز لغزش‌های احتمالی در كیفیت جلوگیری می‌كند. همچنین توصیه های دهان به دهان حاصل از مشتریان راضی، هزینه‌های جذب مشتریان جدید را كاسته و شهرت سازمان را ارتقاء می‌بخشد. در نقطه مقابل، نارضایتی مشتریان اثراتی معكوس بر جای می‌گذارد. بنابراین می‌توان مشتریان راضی را یك دارایی ارزشمند برای سازمان به شمار آورد(اندرسون و فومل ،2000،ص871).

 

 

طی ده سال اخیر انواع مختلف سازمان‌ها، چه بزرگ و چه كوچك، پی به اهمیت رضایت مشتری برده و دریافته‌اند كه ارتباط شدیدی بین رضایت مشتری، حفظ مشتری و سودآوری سازمان وجود دارد. برای بسیاری از سازمان‌های فعال در بخش عمومی، رضایت مشتری خود معیاری برای موفقیت است. بنابراین رضایت مشتری به هدف عملیاتی بسیاری از سازمان‌ها تبدیل شده است(هیل، 1385،ص24).

 

 

 

 

سازمان‌های متعالی، پاسخ‌گوی نیازها و انتظارات مشتریان خود می‌باشند. این قبیل سازمان‌ها فعالیت‌های رقبای خود را تحت نظر قرار می‌دهند و مزایای رقابتی آنها را شناسایی می‌نمایند. سازمان‌های مذكور، به طور مؤثری به پیش بینی نیازها و انتظارات آتی مشتریان خود می‌پردازند تا این نیازها و انتظارات را برآورده سازند و در صورت امكان از آنها پیشی گیرند. این سازمان‌ها، در برابر نقاط ضعف خود به سرعت و به گونه‌ای اثربخش واكنش نشان می‌دهند. آنها روابطی متعالی را با تمام مشتریان خود ایجاد و حفظ می‌كنند. اگر سازمان‌ها را در مسیر تعالی در سه گروه سازمان‌های در آغاز راه تعالی، سازمان‌های در میانه راه تعالی و سازمان‌های بالغ و متعالی تقسیم بندی كنیم، می‌توان گفت كه سازمان‌های در آغاز راه، میزان رضایت مشتریان خود را ارزیابی كرده‌اند، سازمان‌های در میانه راه، موفق شده‌اند ارتباط بین اهداف میان مدت و كوتاه مدت خود را با نیازها و انتظارات مشتری برقرار نمایند و سازمان‌های بالغ، محرك‌های كسب و كار برای جلب رضایت مشتریان و موارد مرتبط با وفاداری مشتریان را درك و اندازه گیری نموده‌اند و بر مبنای آن عمل می‌كنند(غفاری آشتیانی، 1387،ص36).

 

 

 

تغییرات سریع و محیط رقابتی فزاینده كنونی، بانک‌ها را وادار ساخته تا دیدگاه خود را به سوی رضایت مشتری معطوف سازند، چرا كه با افزایش رضایت مندی مشتری، پیامدهای رفتاری از قبیل تعهد، قصد ماندن و وفاداری مشتری، خلق پیوندهای متقابل و سودمند میان ارائه دهندگان و كاربران خدمت، توان پذیرش نقص ها و لغزش‌های احتمالی خدمت و همچنین توصیه های دهان به دهان مثبت مشتریان را در پی خواهد داشت(آراسلی و همکاران ،2005،52).

 

 

 

از این فرضیه كه رضایت مشتری یك متغیر مهم ارزیابی و كنترل مدیریت بازاریابی بانك است، حمایت گسترده ای به عمل آمده است(موتینهو و اسمیت ،2000،127). بانكداری از جمله صنایعی است كه در آن رضایت مشتری توجه بسیاری از محققان را به خود جلب كرده است. رضایت مشتری به قدری اهمیت یافته كه برخی بانک‌ها از آن به عنوان یك عنصر اساسی در استراتژی بازاریابی خود یاد كرده‌اند(غفاری آشتیانی، 1387،41).

 

 

 

حفظ و نگهداری مشتری موضوع مورد علاقه بسیاری از بانک‌ها است. به عنوان مثال، بانك للویدز در انگلیس، طی تحقیقاتی درصدد برآمد تا فرآیندی كه منجر به رضایت مندی مشتری شده و عوامل تعیین كننده نارضایتی مشتریان را شناسایی كند. یافته‌های این تحقیق به بانك كمك كرد تا فرآیند جدید نگهداری مشتریان را طراحی و به مرحله اجرا درآورد. به مانند بانك للویدز، بانك میدل بری  در آمریکا یك برنامه كیفیت خدمات مبتنی بر حفظ و نگهداری مشتریان از طریق كیفیت خدمات را توسعه بخشید. به گونه مشابه‌ای بانك رویال  در اسكاتلند از رضایت مندی مشتری در طراحی چشم انداز آینده بانك استفاده كرد. این بانك علاقه مندی خود به رفتارهای سودآور مشتری كه در اصطلاح سه‌آر  نامید را ابراز كرد. این رفتارها عبارت بودند از : (متاوا و المساوی ،1998،300).

1. ماندگاری در بانك
2. معرفی بانك به دوستان
3. خرید دوباره(مجدد) از بانك.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری
فهرست مطالب
2-1) رضایت مشتری 5
2-1-1) تعاریف رضایت مشتری 8
2-1-2) رضایت كاركردی و رضایت روانی 13
2-1-3) مزایای رضایت مشتری 14
2-1-4) ارتباط رضایت و وفاداری مشتری 16
2-2)اهمیت رضایت مشتری 20
2-3) اندازه گیری رضایت مشتری 21
2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری 26
2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی 27
2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا 27
2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا 29
2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس 30
2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی 32
2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ 33
2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری 34
پیشینه تحقیق رضایت مشتری
منابع

 

  • مقایسه اجرای احکام قضایی خارجی با احکام داوری بین المللی در ایران

    مقایسه اجرای احکام قضایی خارجی با احکام داوری بین المللی در ایران اجرای احکام احکام قضایی خارجی احکام داوری بین المللی اجرای احکام قضایی خارجی در ایران اجرای احکام داوری بین المللی در ایران مقایسه اجرای احکام قضایی خارجی با…

  • پاورپوینت آشنایی با مفاهیم آمایش سرزمین

    پاورپوینت آشنایی با مفاهیم آمایش سرزمین پاورپوینت آشنایی با مفاهیم آمایش سرزمین آشنایی با مفاهیم آمایش سرزمین آمایش سرزمین تحقیق آمایش سرزمین مقاله آمایش سرزمین سزمین یا منطقه برنامه ریزی توسعه انساني و آمايش سرزمين زيستبوم و روابط انساني بررسی…

  • مبانی نظری طراحی مفهومی سیستم اطلاعات مدیریت جهت سیستم مراقبت بیمار

    مبانی نظری طراحی مفهومی سیستم اطلاعات مدیریت جهت سیستم مراقبت بیمار سیستم اطلاعات مدیریت طراحی سیستم اطلاعات مدیریت متدولوژی برنامه‌ریزی سیستم‌های تجاری طراحی سیستم اطلاعات مدیریت نظام مراقبت بیماریها معماری سیستم اطلاعات مدیریت نظام مراقبت بیماریها وضعیت مطلوب سازمانی نظام…

  • روش‌های خصوصی‌سازی و تاثیر آنها بر بیمه

    روش‌های خصوصی‌سازی و تاثیر آنها بر بیمه صنعت بیمه بنگاه بیمه دولتی روش‌های خصوصی‌سازی خصوصی سازی صنعت بیمه دانلود مقالات رشته بیمه دانلود مقالات بیمه روش‌های خصوصی‌سازی و تاثیر آنها بر بیمه بررسی آثار روشهای خصوصی‌سازی بر صنعت بیمه ایران…

  • دانلود پایان نامه سنسور( 160 صفحه)

    دانلود پایان نامه سنسور( 160 صفحه) سنسورهای اثر هال دانلود پایان نامه سنسور سنسورهای دما سنسورهای فشار مکانیزم کار سنسورها دانلود پایان نامه حسگر دانلود پروژه سنسور دانلود پروژه حسگر دانلود پایان نامه برق دانلود پایان نامه رشته برق رفتن…

  • پرسشنامه ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن 3

    پرسشنامه ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن 3 ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد BSC دانلود رایگان پرسشنامه bsc نمونه پرسشنامه کارت امتیازی متوازن پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمان پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمانی پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمان پرسشنامه…

  • مطالعه اثر زایل شدن مبنای حق خیار بر اسقاط خیار

    مطالعه اثر زایل شدن مبنای حق خیار بر اسقاط خیار شرط سقوط خیارات زوال مبنای خیارات مبانی خیارات از منظر فقها مبنای خیارات در حقوق ایران اصل قابل اسقاط بودن خیارات مبنای خیارات در تمامی اقسام حق فسخ زوال مبنای…

  • پرسشنامه تاثیر استراتژی منابع انسانی بر ارزیابی عملکرد مدیران

    پرسشنامه تاثیر استراتژی منابع انسانی بر ارزیابی عملکرد مدیران پرسشنامه استراتژی های منابع انسانی پرسشنامه استراتژی های منابع انسانی پرسشنامه استراتژی های منابع انسانی مدل SWOT پرسشنامه مدل achieve پرسشنامه بهره وری هرسی و گلداسمیت پرسشنامه بهره وری نیروی انسانی مدل…

  • پاورپونیت روش تحقیق کاربردتکنیکهای تشخیص الگو درارزیابی تغییرات زمانی ومکانی کیفیت رود خانه جاج

    پاورپونیت روش تحقیق کاربردتکنیکهای تشخیص الگو درارزیابی تغییرات زمانی ومکانی کیفیت رود خانه جاج پاورپونیت روش تحقیق کاربردتکنیکهای تشخیص الگو درارزیابی تغییرات زمانی ومکانی کیفیت رود خانه جاج مقاله پاورپونیت روش تحقیق کاربردتکنیکهای تشخیص الگو درارزیابی تغییرات زمانی ومکانی کیفیت…

  • نمونه های اِشغال نظامی در سطح بین المللی

    نمونه های اِشغال نظامی در سطح بین المللی اِشغال نظامی اِشغال نظامی در سطح بین المللی اِشغال نظامی در اسناد بین المللی نمونه اِشغال نظامی در سطح بین المللی دانلود مقاله اِشغال نظامی موارد اشغال نظامی نگاهی آماری به موارد…

  • موجودات اصلاح شده ژنتیکی و دلیل رشد آن ؟ بررسی انتقادی با شعار در بحث سیاست عمومی GMO در غنا

    موجودات اصلاح شده ژنتیکی و دلیل رشد آن ؟ بررسی انتقادی با شعار در بحث سیاست عمومی GMO در غنا موجودات اصلاح شده ژنتیکی و دلیل رشد آن ؟ بررسی انتقادی با شعار در بحث سیاست عمومی GMO در غنا…

  • The Routledge Handbook of Applied Linguistics Edited by James Simpson

    The Routledge Handbook of Applied Linguistics Edited by James Simpson کلمات کلیدی : The Routledge Handbook of Applied Linguistics Edited by James Simpson رفتن به سایت اصلی The Routledge Handbook of Applied Linguistics Edited by James Simpson     منبع…

  • شبیه سازی و تحلیل شکل پذیری اتصالات فولادی در برابر زلزله

    شبیه سازی و تحلیل شکل پذیری اتصالات فولادی در برابر زلزله شکل پذیری لرزه ای اتصالات شکل پذیری اتصالات فولادی در برابر زلزله تحلیل شکل پذیری اتصالات فولادی در برابر زلزله شبیه سازی شکل پذیری اتصالات فولادی در برابر زلزله…

  • مقاله ترجمه شده رشته اقتصاد با عنوان عرضه محصول به محض تولید و تحویل محصول و تامین این زنجیره

    مقاله ترجمه شده رشته اقتصاد با عنوان عرضه محصول به محض تولید و تحویل محصول و تامین این زنجیره ‎الگوریتم ژنتیک مدیریت تامین زنجیره فناوری هوشمند تحویل پیوسته همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروشگاه ساز فایل مقاله ترجمه…

  • جزوه مکانیک محیط پیوسته 1 دکتر سیدمحمدمهدی نجفی زاده

    جزوه مکانیک محیط پیوسته 1 دکتر سیدمحمدمهدی نجفی زاده جزوه مکانیک محیط پیوسته 1 دکتر سیدمحمدمهدی نجفی زاده رفتن به سایت اصلی جزوه مکانیک محیط پیوسته 1 دکتر سیدمحمدمهدی نجفی زاده   به تعداد 93 صفحه PDF  مناسب اساتید و…

  • فصل دوم پایان نامه پیش بینی قیمت طلا با داده کاوی

    فصل دوم پایان نامه پیش بینی قیمت طلا با داده کاوی کلمات کلیدی : پایان نامه داده کاوی پایان نامه داده کاوی ارشد خرید پایان نامه داده کاوی پیش بینی قیمت طلا با داده کاوی پایان نامه در مورد data…

  • بررسی رابطه معاملات با اشخاص وابسته با عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در بورس

    بررسی رابطه معاملات با اشخاص وابسته با عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در بورس معاملات با اشخاص وابسته پایان نامه معاملات با اشخاص وابسته تعریف معاملات با اشخاص وابسته تاثیر معاملات با اشخاص وابسته انواع معاملات با اشخاص وابسته معیار های…

  • مطالعه موردی (Case Study)

    مطالعه موردی (Case Study) مطالعه موردی Case Study مردم نگاری مورد مطالعه انتخاب روش شناختی دانلود مقاله مطالعه موردی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله مطالعه موردی (Case Study)     تعریف: در رابطه با مطالعه موردی باید گفت که…

  • معرفی جامع و کامل معماری خانه ملک زاده یزد

    معرفی جامع و کامل معماری خانه ملک زاده یزد معماری بناهای سنتی خانه ملک زاده یزد نحوه طراحی معماری خانه ملک زاده یزد تاریخچه خانه ملک زاده یزد دانلود تحقیق خانه ملک زاده یزد طراحی معماری خانه ملک زاده یزد…

  • مبانی نظری اینترنت اشیا

    مبانی نظری اینترنت اشیا کلمات کلیدی : مبانی نظری اینترنت اشیا ادبیات نظری اینترنت اشیا فصل دوم پایان نامه اینترنت اشیا دانلود مبانی نظری اینترنت اشیا پیشینه تحقیق اینترنت اشیا پیشینه داخلی اینترنت اشیا پیشینه خارجی اینترنت اشیا پیشینه پژوهش…

  • پایان نامه کارشناسی الهیات و معارف اسلامی با عنوان احتجاج و روشهای ادبی آن در قرآن

    پایان نامه کارشناسی الهیات و معارف اسلامی با عنوان احتجاج و روشهای ادبی آن در قرآن احتجاج انواع احتجاج مخاطبین احتجاج روشهای ادبی احتجاج دانلود پایان نامه کارشناسی الهیات و معارف اسلامی با عنوان احتجاج و روشهای ادبی آن در…

  • گزارش کارآموزی رشته شیمی كاربردی شرکت شورآور گرمسار (سهامی خاص)

    گزارش کارآموزی رشته شیمی كاربردی شرکت شورآور گرمسار (سهامی خاص) نمک انواع نمک تولید نمک شرکت شورآور گرمسار دانلود گزارش کارآموزی رشته شیمی كاربردی شرکت شورآور گرمسار (سهامی خاص) خرید گزارش کارآموزی رشته شیمی كاربردی انجام گزارش کارآموزی رشته شیمی…

  • تاثیر افزایش نانو ذرات CeO2 و Ce2O3 بر عدد ستان بیودیزل در جهت کاهش مصرف سوخت

    تاثیر افزایش نانو ذرات CeO2 و Ce2O3 بر عدد ستان بیودیزل در جهت کاهش مصرف سوخت بیودیزل تبادل استری کاهش مصرف سوخت عدد ستان بیودیزل دانلود مقاله تاثیر افزایش نانو ذرات CeO2 و Ce2O3 بر عدد ستان بیودیزل در جهت…

  • جزوه کامل ساختمان داده ها

    جزوه کامل ساختمان داده ها جزوه کامل ساختمان داده ها رفتن به سایت اصلی جزوه کامل ساختمان داده ها به تعداد 90 صفحه ورد قابل ویرایش مناسب اساتید و مرور سریع و جمع بندی ایام امتحانات دانشجویان     فهرست…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه خلاقیت سازمانی با بهره وری سازمانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه خلاقیت سازمانی با بهره وری سازمانی مبانی نظری خلاقیت سازمانی دانلود مبانی نظری خلاقیت سازمانی مبانی نظری بهره وری سازمانی دانلود مبانی نظری بهره وری سازمانی پیشینه تحقیق خلاقیت سازمانی پیشینه تحقیق بهره وری…

  • مدیریت در هزاره سوم

    مدیریت در هزاره سوم فرهنگ سازمانی مدیریت در سازمانها مسئولیتهای اجتماعی مدیریت دانلود پایان نامه رشته مدیریت مدیریت در هزاره سوم دانلود پایان نامه مدیریت دانلود پایان نامه مدیریت در هزاره سوم رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی بیماری آسم

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی بیماری آسم کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ​​​​​​​بیماری آسم مبانی نظری ​​​​​​​بیماری آسم پیشینه تحقیق ​​​​​​​بیماری آسم پیشینه داخلی ​​​​​​​بیماری آسم پیشینه خارجی ​​​​​​​بیماری آسم پیشینه پژوهش ​​​​​​​بیماری آسم پیشینه نظری ​​​​​​​بیماری آسم…

  • تشخیص الگوی صدا با استفاده از شبکه عصبی (نسخه آپدیت شده + 53 صفحه مقاله انگلیسی)

    تشخیص الگوی صدا با استفاده از شبکه عصبی (نسخه آپدیت شده + 53 صفحه مقاله انگلیسی) شبکه عصبی تشخیص الگوی صدا تشخیص الگوی صدا با استفاده از شبکه عصبی دانلود مقاله کارشناسی ارشد هوش مصنوعی دانلود مقاله ارشد هوش مصنوعی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری مبانی نظری تبلیغات تجاری دانلود مبانی نظری تبلیغات تجاری پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری ادبیات نظری تبلیغات تجاری فصل دوم پایان نامه تبلیغات تجاری مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری ادبیات و مبانی…

  • گزارش کارآموزی وکالت با عنوان جریمه و آثار آن از حیث سیاست جنائی

    گزارش کارآموزی وکالت با عنوان جریمه و آثار آن از حیث سیاست جنائی جرم جریمه جرائم و مجازاتها حقوق کیفری ایران حقوق جزای ایران دانلود گزارش کارآموزی وکالت با عنوان جریمه و آثار آن از حیث سیاست جنائی گزارش کارآموزی…