مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد ارزش ویژه برند 57 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد ارزش ویژه برند 57 صفحه

کلمات کلیدی :

مبانی نظری ارزش ویژه برند
پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند
مبانی نظری ابعاد ارزش ویژه برند
دانلود مبانی نظری ابعاد ارزش ویژه برند
پیشینه تحقیق ابعاد ارزش ویژه برند
ادبیات نظری ابعاد ارزش ویژه برند
فصل دوم پایان نامه ابعاد ارزش ویژه برند
مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند

رفتن به سایت اصلی

 

یکی از الزامات ایجاد برندی قوی شناخت هریک ازعوامل ایجاد کننده ارزش ویژه برند است (سلیمانی؛ 1389) که یکی از عوامل تاثیر گذار بر ارزش برند آمیخته بازاریابی می‎باشد و بابررسی نحوه اثرگذاری آن می‎توان  عناصری را که تأثیربیشتری برارتقای برند دارند، شناسایی نمود ومنابع بیشتری را به آن اختصاص داد. ازاین رو دراین تحقیق به بررسی بیان تأثیر آمیخته بازاریابی وتصویر شرکت برارزش ویژه برند پرداخته شده است که می‎توان د به صورت راهنما ومعیاری فعالیت های شرکت را درجهت ایجاد یک برند قوی ترهدایت وارزیابی کند. افزایش ارزش ویژه ازدیدگاه مشتریان وبه عبارتی ایجاد یک برند قوی منافع بسیاری برای شرکت های تجاری دارد. بطور دقیق تر می‎توان  گفت افزایش ارزش ویژه ی برند احتمال انتخاب یک برند را افزایش می دهد(PiTTa&Katshis, 1995)لازم به ذکر است متغیر های مدل مفهومی شامل ارزش ویژه برند، آگاهی ازبرند /تداعی ذهنی، وفاداری به برند، کیفیت ادراک شده، تصویر شرکت، کانال توزیع، قیمت، فعالیت های ترفیعی و خدمات پس از فروش می باشند و با توجه به موارد بالا سوال اصلی تحقیق را اینگونه بیان می کنیم “تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در تولید کفپوش خودرو شرکت پیشرو پلاستیک خزر چگونه است؟”

 

 

 

یکی از با ارزش ترین دارایی های هر شرکت، ارزش ویژه برند است. شرکت هایی که از نظر ارز ش ویژه برند جایگاه بالایی در ذهن مصرف کنندگان دارند، به راحتی می‎توان ند درمیان دیگرشرکت ها درصنعت مربوط به خودشان، سود آورتر تلقی گردند. (حسینی و دیگران، 1388)این تحقیق با هدف بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند بر تولید کفپوش خودرو شرکت پیشرو پلاستیک خزر انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر نوع جمع آوری اطلاعات از نوع توصیفی-موردی محسوب می شود. مشتریان شرکت پیشرو پلاستیک خزر 480 نفر می باشند که جامعه آماری این تحقیق بوده و برای تعیین حجم نمونه بر اساس جدول كرجسی و مورگان نمونه ای به حجم حداقل 214 نیاز می‎باشد و با استفاده از نرم افزار لیزرل و روش آماری مدل معادلات ساختاری به بررسی روابط بین متغیرهای تحقیق پراخته شد. نتاج تحقیق نشان می دهد رابطه مثبت و معنی داری میان کیفیت ادراک شده، وفاداری به برند و ارزش ویژه برند وجود دارد و همچنین کانال توزیع و قیمت از طریق تاثیر گذاری بر کیفیت درک شده بر ارزش ویژه برند تاثیر دارند. 

 

 

 


نقش برند ها درشناسایی محصول شرکت دربازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیراست. با گسترش عرصه رقابتی وهجوم برندهای جهانی به بازار داخلی، توجه به مفهوم برند وارزش ویژه آن برای شرکت های داخلی به منظوربه دست آوردن سهم بیشتری ازبازار تأثیر گذاراست. امروزه الزاماً نوآوری وبرتری فنی تنها عامل های اساسی برای موفقیت نیستند؛ دربازارهایی که محصولات وخدمات، روز به روزبا هم تطابق وسازگاری پیدا می کنند، یک برند قوی ممکن است تنها مشخصه ای باشد که محصول یا خدمت عرضه شده از رقبا متمایزمی سازد(kotler& pfoertsch, 2006). درایران برند ها بعنوان یک داریی درترازنامه قید نمی شوند؛ این امر سبب خنثی شده تمرکز بلند مدت مدیریت برتوسعه درونی برند است. بنابراین جریان نقدی وسودهای کوتاه مدت غالباً بعنوان پارامترهای مهم عملکرد استفاده می شوند. 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
چکیده 1
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1 مقدمه 3
1-2 بیان مساله 3
1-3 اهمیت وضرورت تحقیق 4
1-4 اهداف تحقیق 5
1-4-1 اهداف فرعی 5
1-5 چارچوب نظری 6
1-6 مدل مفهومی تحقیق 9
1-7 فرضیه ها 9

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
2-1 مقدمه 12
2-2 برند 12
2-3 ارزش ویژه برند 13
2-4 کیفیت درک شده 13
2-5 وفاداری به برند 14
2-5-1 رویکرد نگرشی 14
2-5-2 انواع وفاداری 15
2-6 آگاهی از برند 16
2-6-1 تصویر فرشگاه 17
2-7 آمیزه بازاریابی 18
2-7-1 محصول 18
2-7-2 خدمات پس از فروش: 19
2-7-3 قیمت 19
2-7-4 توزیع 20
2-7-5 ترویج 21
2-7-6 تبلیغات 21
2-7-7 پیشبرد فروش 22
2-7-8 روابط عمومی 22
2-7-9 نیروی فروش 22
2-7-10 بازاریابی مستقیم (فروش حضوری) 22
2-8 پیشینه داخلی 23
2-9 پیشینه خارجی 24
2-10 تعریف واژگان 26

منابع و مآخذ

فهرست جداول
جدول 2-1 انواع وفاداری 15

فهرست اشکال 
شکل 1-1 چهارچوب مفهومی تحقیق (کیم وهیون، 2011) 9
شکل 2-1 کیفیت ادراک شده، آگاهی از برند، وفاداری به برند 23

  • پایان نامه رشته صنایع با عنوان زمان سنجی خط تولید شرکت پارس الکتریک

    پایان نامه رشته صنایع با عنوان زمان سنجی خط تولید شرکت پارس الکتریک خط تولید زمان سنجی برقرار تعادل خط تولید شرکت پارس الکتریک خرید پایان نامه رشته صنایع زمان سنجی خط تولید شرکت پارس الکتریک دانلود پایان نامه رشته…

  • مقاله شناخت و آگاهی

    مقاله شناخت و آگاهی شناخت آگاهی جامعه آماری جامعه مورد بررسی دانلود مقاله شناخت و آگاهی تفاوت مفاهیم جامعه آماری و جامعه مورد بررسی تفاوت مفاهیم بررسی و مطالعه و کاربری آن در عنوان تحقیق سیستم همکاری در فروش فایل…

  • فصل دوم پایان نامه پیش بینی قیمت طلا با داده کاوی

    فصل دوم پایان نامه پیش بینی قیمت طلا با داده کاوی کلمات کلیدی : پایان نامه داده کاوی پایان نامه داده کاوی ارشد خرید پایان نامه داده کاوی پیش بینی قیمت طلا با داده کاوی پایان نامه در مورد data…

  • رابطه بین شیوه های فرزند پروری با مرکز کنترل در دانش آموزان

    رابطه بین شیوه های فرزند پروری با مرکز کنترل در دانش آموزان مرکز کنترل شیوه های فرزندپروری رابطه بین شیوه های فرزند پروری با مرکز کنترل رابطه بین شیوه های فرزند پروری با مرکز کنترل در دانش آموزان دانلود پایان…

  • پرسشنامه رابطه اعتماد و اطمینان مصرف کننده با پذیرش برند

    پرسشنامه رابطه اعتماد و اطمینان مصرف کننده با پذیرش برند پرسشنامه پذیرش برند پرسشنامه رابطه اعتماد و اطمینان مصرف کننده دانلود پرسشنامه پذیرش برند پرسشنامه پذیرش برند های خرده فروشی رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه  رشته مدیریت پرسشنامه رابطه اعتماد…

  • تعارض قوانین در مورد قراردادها و قانون حاكم بر قرارداد در حقوق ایران

    تعارض قوانین در مورد قراردادها و قانون حاكم بر قرارداد در حقوق ایران دانلود مقاله قانون منظور طرفین دانلود مقاله قانون حاكم بر قرارداد دانلود مقاله تعارض قانون در قرارداد دانلود مقالات رشته حقوق قانون حاكم بر قرارداد در حقوق…

  • پرسشنامه وسواس مذهبی اخلاقی آبرامووتیز و همکاران (2002)

    پرسشنامه وسواس مذهبی اخلاقی آبرامووتیز و همکاران (2002) کلمات کلیدی : پرسشنامه وسواس مذهبی پرسشنامه وسواس مذهبی پن مقیاس وسواس مذهبی اخلاقی پرسشنامه وسواس مذهبی اخلاقی پرسشنامه وسواس مذهبی آبرامووتیز پرسشنامه آبرامووتیز و همکاران (2002) مقیاس وسواس مذهبی اخلاقی پن…

  • چالش ها در بهبود بهره وری انرژی در پردیس دانشگاه از طریق استفاده از فناوری تشویقی و سنسورهای هوشمند

    چالش ها در بهبود بهره وری انرژی در پردیس دانشگاه از طریق استفاده از فناوری تشویقی و سنسورهای هوشمند چالش ها در بهبود بهره وری انرژی در پردیس دانشگاه از طریق استفاده از فناوری تشویقی و سنسورهای هوشمند رفتن به…

  • مبانی نظری ارزیابی بنگاه های اقتصادی براساس الگوی ترکیبی DEA و EFQM

    مبانی نظری ارزیابی بنگاه های اقتصادی براساس الگوی ترکیبی DEA و EFQM مبانی نظری ارزیابی عملکرد سازمان ارزیابی عملکرد سازمان های دولتی روش های ارزیابی عملکرد سازمان شاخص های ارزیابی عملکرد سازمان ها انواع مدل های ارزیابی عملکرد سازمان مبانی…

  • حل المسائل کتاب آنالیز والتر رودین

    حل المسائل کتاب آنالیز والتر رودین کتاب آنالیز والتر رودین Mathematical Analysis Rudin رفتن به سایت اصلی حل التمرین کتاب آنالیز والتر رودین Solution Manual For Principles of Mathematical Analysis - Rudin   توجه فرمایید این فایل تماما به زبان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش سازمانی و ابعاد آن 74 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش سازمانی و ابعاد آن 74 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ابعاد هوش سازمانی مبانی نظری ابعاد هوش سازمانی پیشینه تحقیق ابعاد هوش سازمانی پیشینه داخلی ابعاد هوش سازمانی پیشینه خارجی ابعاد…

  • پرسشنامه ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری ازطریق قضاوت بیماران تحت درمان

    پرسشنامه ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری ازطریق قضاوت بیماران تحت درمان پرسشنامه crm پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری دانلود پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری پرسشنامه قضاوت بیماران تحت درمان رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه ارزیابی مدیریت ارتباط با…

  • معماری و اجزای گرید شرح معماری لایه ای گرید

    معماری و اجزای گرید شرح معماری لایه ای گرید معماری و اجزای گرید مدیریت گرید به صورت توزیع شده مٶلفه های نرم افزاری اصلی گرید دانلود مقاله معماری و اجزای گرید شرح معماری لایه ای گرید سیستم همکاری در فروش…

  • تحلیل فقهی و حقوقی فسخ نکاح با موضوعیت بیماریهای جدید و لاعلاج

    تحلیل فقهی و حقوقی فسخ نکاح با موضوعیت بیماریهای جدید و لاعلاج کلمات کلیدی : عیوب فسخ نکاح فسخ نکاح در فقه پایان نامه فسخ نکاح فسخ نکاح در فقه امامیه فسخ نکاح در فقه اهل سنت فسخ نکاح در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های روانشناسی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های روانشناسی مبانی نظری نظریه های روانشناسی اخلاق دانلود مبانی نظری نظریه های روانشناسی اخلاق پیشینه تحقیق نظریه های روانشناسی اخلاق ادبیات نظری نظریه های روانشناسی اخلاق فصل دوم پایان نامه نظریه های روانشناسی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعمیم برند

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعمیم برند مبانی نظری تعمیم برند دانلود مبانی نظری تعمیم برند پیشینه تحقیق تعمیم برند ادبیات نظری تعمیم برند فصل دوم پایان نامه تعمیم برند مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعمیم برند ادبیات و مبانی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش شغلی کارکنان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزش شغلی کارکنان کلمات کلیدی : مبانی نظری انگیزش شغلی کارکنان دانلود مبانی نظری انگیزش شغلی کارکنان پیشینه تحقیق انگیزش شغلی کارکنان دانلود پیشینه تحقیق انگیزش شغلی کارکنان پیشینه داخلی انگیزش شغلی کارکنان پیشینه خارجی…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر کیفیت سایت بر قصد خرید مجدد آنلاین از طریق رضایت،اعتماد و تعهد مشتری

    پرسشنامه بررسی تاثیر کیفیت سایت بر قصد خرید مجدد آنلاین از طریق رضایت،اعتماد و تعهد مشتری پرسشنامه خرید مجدد آنلاین پرسشنامه قصد خرید مجدد آنلاین پرسشنامه تاثیر کیفیت سایت بر قصد خرید مجدد پرسشنامه تاثیر کیفیت سایت بر قصد خرید…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی توزیع شده

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی توزیع شده مبانی نظری داده کاوی توزیع شده دانلود مبانی نظری داده کاوی توزیع شده پیشینه تحقیق در مورد داده کاوی توزیع شده مبانی نظری در مورد داده کاوی توزیع شده دانلود پیشینه…

  • پاورپوینت بررسی تاسیسات آب رسانی داخلی ساختمان

    پاورپوینت بررسی تاسیسات آب رسانی داخلی ساختمان پاورپوینت بررسی تاسیسات آب رسانی داخلی ساختمان تاسیسات آب رسانی داخلی ساختمان تحقیق تاسیسات آب رسانی داخلی ساختمان نحوه ورود آب به ساختمان انواع لوله ها نحوه اتصال لوله ها انتخاب مسیر صحیح…

  • پاورپوینت طراحی محیط و منظر

    پاورپوینت طراحی محیط و منظر پاورپوینت طراحی محیط و منظر طراحی محیط و منظر عوامل موثر بر فرم در طراحی محیط و منظر اصل محیط و منظر به عنوان کلید شناخت فرهنگ اصل جغرافیایی (بوم شناسی) اصل نظارت محیطی محیط…

  • بررسی فقهی اقتصادی بیع شرط و پیامدهای آن

    بررسی فقهی اقتصادی بیع شرط و پیامدهای آن کلمات کلیدی : بیع شرط در فقه پایان نامه بیع شرط پیامدهای بیع شرط بیع شرط در فقه مذاهب اسلامی کاربرد بیع خیاری در بانکداری کاربرد بیع خیاری در بازارهای مالی مستثنیات…

  • پایان نامه خدمات فناوری اطلاعات برای معلولین

    پایان نامه خدمات فناوری اطلاعات برای معلولین پایان نامه خدمات فناوری اطلاعات برای معلولین رفتن به سایت اصلی پایان نامه خدمات فناوری اطلاعات برای معلولین به تعداد 78 صفحه pdf مناسب سطح کارشناسی رشته های  مهندسی برق و کامپیوتر  …

  • بررسی ابعاد اخلاق کاری و اهمیت آن

    بررسی ابعاد اخلاق کاری و اهمیت آن کلمات کلیدی : ابعاد اخلاق کاری اخلاق کار در ایران پایان نامه اخلاق کاری انواع اخلاق در سازمانها عوامل موثر بر رعایت اخلاق کاری اهمیت و ضرورت پرداختن به اخلاق کاری رفتن به…

  • تفسیر حقوق مدنی در قانون مدنی

    تفسیر حقوق مدنی در قانون مدنی حقوق بشر سلب حقوق مدنی حقوق مدنی نسبی حقوق مدنی مطلق تفسیر حقوق مدنی در قانون مدنی دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته حقوق دانلود مقالات کارشناسی ارشد حقوق دانلود مقالات ارشد حقوق رفتن به…

  • گزارش كارآموزی رشته صنایع و مکانیک خودرو با عنوان شركت پروتون

    گزارش كارآموزی رشته صنایع و مکانیک خودرو با عنوان شركت پروتون دانلود گزارش كارآموزی رشته صنایع و مکانیک خودرو با عنوان شركت پروتون شركت پروتون صنعت خودروسازی دانلود گزارش كارآموزی رشته صنایع خرید گزارش كارآموزی رشته صنایع انجام گزارش كارآموزی…

  • پروپوزال و طرح تفصیلی سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش در سازمان

    پروپوزال و طرح تفصیلی سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش در سازمان پروپوزال مدیریت دانش سبک رهبری توانمندساز سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش پیاده سازی موفق مدیریت دانش رابطه بین مدیریت دانش و سبک رهبری تبیین سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش…

  • پایان نامه رشته الکترونیک با عنوان انواع نویز

    پایان نامه رشته الکترونیک با عنوان انواع نویز نویز منابع نویز کنسل سازی نویز قطعات الکترونیکی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل خرید پایان نامه الکترونیک فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل رفتن به سایت…

  • مقاله نقش مدیریت انتظامی در کنترل پدیده بد حجابی منطقه دو تهران

    مقاله نقش مدیریت انتظامی در کنترل پدیده بد حجابی منطقه دو تهران مقاله کنترل پدیده بدحجابی مقاله کنترل بدحجابی در تهران مقاله کنترل بد حجابی در منطقه دو تهران نقش مدیریت انتظامی در کنترل پدیده بد حجابی اقدامات ایجابی نیروی…

  • دیدگاه های جدید و قدیم عوامل موثر بر امنیت شغلی و بررسی نظریه های آن

    دیدگاه های جدید و قدیم عوامل موثر بر امنیت شغلی و بررسی نظریه های آن کلمات کلیدی : دیدگاه های جدید و قدیم عوامل موثر بر امنیت شغلی رفتن به سایت اصلی دیدگاه های جدید و قدیم عوامل موثر بر…